top of page

Onze Service.......voor jou uitgewerkt

Heb jij een vraag, opmerking, suggesties of misschien een klacht? Dan horen wij dat graag van je. Om je eventueel extra werk uit handen te nemen hebben wij alvast een lijst gemaakt met veel gestelde vragen.

Staat je vraag niet in de lijst?

Neem contact met ons op via +31 (0)85 - 1042295 of via het contactformulier

*Geen levering op zondag, maandag en feestdagen. Wij bieden je ook de mogelijkheid om uw pakket op een ander afleveradres te laten bezorgen.

Kies een ander afleveradres

Als je je bestelling naar een ander adres wilt laten versturen omdat je niet thuis bent of omdat je bestelling een cadeau is, vul dit adres dan in tijdens het afrekenen. Je ontvangt de factuur op het opgegeven e-mailadres en het pakketje wordt naar het gekozen afleveradres gestuurd. Wil je het pakket ingepakt hebben stuur ons dan een mail aan info@slowbeautymoments.nl en vermeld hierbij duidelijk je ordernummer. Dan zorgen wij dat het een onvergetelijk mooi cadeautje wordt. 

 

Volg je pakket

Wij vinden het heel erg belangrijk dat jij weet wanneer je jouw producten ontvangt. Daarom zorgen wij ervoor dat je altijd de volgende informatie via e-mail ontvangt:

De bestelling...

Je ontvangt...

is correct afgehandeld

de orderbevestiging per e-mail

heeft ons magazijn verlaten

de verzendbevestiging (inclusief track&trace code) per e-mail

 

Verzendkosten

In Nederland worden alle bestelling onder de 25,00 Euro , gratis uitgeleverd. Daarnaast kun je van onze verwachten dat de producten altijd goed verpakt worden en een feestje zijn om thuis uit te pakken.

Welke betaalopties bieden wij

Betalen willen we ook graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom is het in onze shop mogelijk om via Ideal te betalen. Wij bieden je ook de mogelijkheid om een factuur toegestuurd te krijgen. Indien je van deze optie gebruik maakt dient de factuur op voorhand voldaan te worden. Bij ontvangst van het verschuldigde bedrag zullen wij overgaan tot verwerking van de order.

Onze webshop

Plaats producten in je mandje en ga verder met bestellen. Na het invullen van je adres word je gevraagd een betaalmethode te kiezen. Indien je beschikking hebt over een kortingscode kies 'Kortingscode'. Nu word je gevraagd de codes in te voeren: , die je via een actie verkregen hebt. Je vindt deze codes in de e-mail of actiekorting via een newsletter of een actiekorting verkregen via social media. Het bedrag wordt in mindering gebracht op je bestelling.

30 (dertig) dagen bedenktijd

Ben je niet tevreden over het product of de levering? Stuur het product dan binnen 30 dagen gratis terug. Neem voordat je het product en/of bestelling retour zendt wel eerst even contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Mag ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden gratis terugsturen. Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

*Cosmetische artikelen (zoals crème, make-up, lotion, gel, shampoo) mogen teruggestuurd worden maar moeten wel in verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
*Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
*Op de geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden

Tips: 1 Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij PostNL punt. 2 Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Voldoet het product aan de voorwaarden voor retourzenden? Zo ja:

*Stuur een mail aan info@slowbeautymoments.com Lukt dit niet of is er iets onduidelijk? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag persoonlijk verder! Bel naar +31 (0)85 - 1042847 (lokaal tarief)

*Na aanmelding van de retour ontvang je van ons het retouradres en een retoursticker waarmee je je bestelling terug kunt sturen. *Retourneren is gratis bij ons!

Binnen hoeveel dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding zullen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending). Hoe je het aankoopbedrag terug ontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode.

Wat is de wettelijke garantie?

Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.

 

Wat is een backorder?

Het kan voorkomen dat wij of een product niet meer op voorraad hebben. De producten uit deze bestelling zullen dan in backorder gezet worden. Onderstaand de spelregels met betrekking tot backorders;

1. Indien je producten via de shop besteld waarbij duidelijk aangegeven staat dat ze uitverkocht zijn, komen de verzendkosten voor een nalevering van de backorder voor rekening van de klant. In dit geval kan de backorder variëren van 1 tot 5 weken.
2.. Als het product binnen 5 dagen uitgeleverd kan worden zullen de kosten voor verzending van de backorder voor rekening van onze klant komen. Je kunt er ook voor kiezen om te wachten tot het product voorradig is en de order in één keer te laten verzenden.

3. Indien blijkt dat wij in gebreke gebleven zijn omdat wij de status van een product in onze shop niet aangepast hebben laten wij de keuze bij jou liggen. Indien je kiest voor een backorder betalen wij de extra verzendkosten.
4. Als wij de regel, genoemd in punt 2, niet na kunnen komen wordt het aankoopbedrag van dit product teruggestort op een door jou nader door te geven rekeningnummer. Het aankoopbedrag zal uiterlijk na 14 dagen terug gestort worden.

Herroepingsrecht

Bij producten:

1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:

3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst. Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

Je bestelling

Je bestelling plaatsen is heel gemakkelijk en kan op twee manieren: als gast of door middel van registratie.

Afrekenen als gast

Als je als gast een bestelling wilt plaatsen dan is registratie niet nodig en worden je gegevens niet opgeslagen voor een volgende bestelling. Besef wel dat je bij iedere volgende bestelling elke keer je gegevens opnieuw moet invoeren.

Nieuwe klant

Kies je voor het toekomstige gemak dat registratie je biedt, dan maak je tijdens het bestelproces een account aan. Het enige wat je dan hoeft te doen is de stappen te volgen die op je scherm worden aangegeven. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken voordat je een bestelling plaatst. Om een account aan te maken klik je linksboven op de pagina op registreren. Daarna klik je op het tabblad “registreren” en vervolgens kun je je gegevens invullen. Zodra je bent aangemeld kun je een bestelling plaatsen en profiteren van de voordelen van een account. Heb je een bedrijf en ben je branche gerelateerd dan adviseren wij je om een account aan te vragen op SlowBeauty Professional

Laat je bestelling inpakken en voeg een persoonlijk bericht toe

Is het een cadeautje of ontvang jij jouw producten graag feestelijk ingepakt? Wij zorgen ervoor! Indien je meerdere producten wilt laten inpakken kun je er voor kiezen om de producten in één keer in te laten pakken of (een aantal) apart. En wil je nog een persoonlijk bericht meesturen dan kan dat ook. Na het kiezen van je inpakwijze kun je ons een mail sturen aan info@slowbeautymoments.com. Vermeld duidelijk het ordernummer en je persoonlijke berichtje (niet meer dan 50 woorden)

Voordelen van en account

Hieronder hebben we de voordelen van een account op een rijtje gezet:

Gebruikersprofiel: In je account kun je je profiel bekijken en je gegevens wijzigen.
Status bestelling: Als je in je account bent ingelogd kun je via het linkje “Status van mijn bestelling” kijken waar jouw bestelling zich bevindt. Je kunt hier de PostNL pakketcode vinden, die ook in de verzendbevestiging is gecommuniceerd. Ga naar de website van PostNL en voer hier de code in, zij laten je weten waar het pakketje op dat moment is.
Openstaande facturen: Als je in je account bent ingelogd kun je via het linkje “Mijn facturen” je laatste facturen vinden.
Bestelgeschiedenis: Vergeten hoe je favoriete product ook alweer heet? Of wil je gewoon weten wat je de laatste keer besteld hebt? Check hier je eerdere bestellingen!

 

Vragen over de online shop

Gegevens wijzigen

Als je een #Moments account hebt kun je zelf je accountgegevens wijzigen. Wil je bijvoorbeeld je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, betaalgegevens of wachtwoord wijzigen? Zo makkelijk gaat dat:

Stap 1: Ga naar account en log in met je usernaam en wachtwoord of via je facebook account
Stap 2: Klik onder op het pijltje naast je naam en ga naar "my account"
Stap 3: Wijzig hier je persoonlijke gegevens en/of e-mailadres

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord vergeten? klik op wachtwoord vergeten en ontvang via het opgegeven e-mailadres instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Het inwisselen van een kortingscode is eenvoudig! In je winkelmandje is een optie "promotiecode invullen". Vul hier de bij jouw bekende kortingscode in. De korting wordt dan gelijk verrekend!

 

Vragen over onze producten

Hoe natuurlijk zijn onze producten?

Ons assortiment bestaat voor 80% uit biologische (organic) producten. Dus 100% natuurlijk zonder toevoegingen van “chemische” stoffen

Gebruiken we parabenen?

De producten die bij #Moments verkrijgbaar zijn bevatten geen parabenen!

Waar worden onze producten geproduceerd

Onze producten worden door onze leverancier zowel in binnen als buitenland geproduceerd wat veelal in eigen laboratoria gebeurt waar de processen onder strenge controle staan.

Bevatten de producten plastic scrubdeeltjes

Alle producten in het #Moments assortiment zijn 100% plastic scrub vrij! De scrubs zijn op basis van (dode)zeezout of fijngemalen pitten uit planten of fruitextracten.

Worden de producten op dieren getest

Nee, de producten en ingrediënten in het #Moments assortiment worden nooit op dieren getest en wij weten dat onze leveranciers ook geen dierproeven door derden uit laten voeren. Zelfs ons gehele cosmetische assortiment is Veganistisch. Dit betekend dat de er geen dierlijke toevoegingen in de producten zitten.

 

Vragen over ons assortiment

Om onze klanten continu te verrassen, proberen we ons uitgebreide assortiment regelmatig te vernieuwen en te verbeteren. Het is natuurlijk vervelend als je favoriete product ineens niet meer verkrijgbaar is. Daarom heeft onze website nu ook een Outlet. In onze Outlet vind je vele oude favorieten, zodat je die kleine #moments van geluk in huis kunt blijven halen. Neem nu een kijkje in onze online Outlet!

Steunen jullie goede doelen?

We kiezen ervoor om goede doelen en projecten te steunen die bij ons passen. Jaarlijks bepalen wij een percentage en het doel waar wij dat jaar aan doneren. Helaas kunnen we niet ingaan op verzoeken van particuliere of lokale initiatieven. Op aanvragen voor donaties in de vorm van geld of producten gaan wij in principe niet in.

 

Zakelijk gerelateerde vragen

Is het mogelijk om grotere aantallen te bestellen?

Ja, dit is mogelijk! Voor zakelijke klanten bieden wij een grote selectie (geschenk) oplossingen op maat. Voor meer informatie hierover verwijzen we je graag naar onze B2B pagina

Ik heb een blog verzoek

We waarderen het heel erg als bloggers en of influencers product reviews willen schrijven of posts met ons merk willen delen. Helaas kunnen we niet iedereen voorzien van gratis producten. Je blog of social account moet aan een aantal voorwaarden voldoen; je moet bijvoorbeeld een minimaal aantal bezoekers per maand hebben en ook is de kwaliteit van je reviews heel belangrijk. Bij interesse kun je ons altijd benaderen. Wij zullen je blog bekijken en beslissen of we producten toesturen.

 

Staat je vraag niet in de lijst

Neem contact met ons op via +31 (0)85 - 1042295 of via het CONTACTFORMULIER. Direct mailen mag ook aan info@slowbeauymoments.com vermeldt dan wel het onderwerp duidelijk!

Bestellingen
Backorders
Betalingen
Blog verzoeken
bottom of page